Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

"Ροβανή" η θιακιά. Παραδοσιακό γλυκό Ιθάκης. (συνταγή)



Καταρχήν είναι η ροβανή και δεν έχει καμία σχέση με το ροβανί που ίσως όλοι γνωρίζετε. Η ροβανή λοιπόν, αποτελεί το παραδοσιακό γλυκό της Ιθάκης και δεν είναι πολύ διαδεδομένο. Μόνο όποιος επισκέφτηκε το νησί, είχε την ευκαιρία να το γευτεί. Ίσως φανεί παράξενο σε μερικούς, πώς με ρύζι και μέλι, γίνεται γλυκό και μάλιστα από τα πολύ νόστιμα. Η νόνα μου ( η γιαγιά μου), λέει πως καλύτερο γίνεται το γλυκό, με χοντρό ρύζι, όχι πολύ αλεσμένο. Εμένα μου αρέσει όπως και να είναι το ρύζι, αρκεί να είναι ροβανή!! Εμείς που είμαστε θιακοί, παρακαλάμε όλο το χρόνο, να μας στείλει κάποιος στην Αθήνα έστω δυο φελιά !! Φελί, στην θιακιά διάλεκτο είναι το κομμάτι. Σίγουρα πρέπει να μάθω να φτιάχνω μόνη μου ροβανή. Δείτε κι εσείς η συνταγή και είμαι σίγουρη πως θα την λατρέψετε!!!

Δείτε τη συνταγή εδώ





Μόνικα Γαλανοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου