Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Ταξί στην Ελλάδα. Παρεξηγημένα ή όχι;




Χρειάστηκε σήμερα το πρωί, να βρεθώ στο αεροδρόμιο και να σταθώ για αρκετή ώρα, έξω από τις αναχωρήσεις. Θα σας καταθέσω την εμπειρία μου, γιατί μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση.

Έχουμε συνηθίσει, τους οδηγούς ταξί στη χώρα μας, να είναι αγενείς, να μην συνεργάζονται με τον πελάτη και αρκετές φορές (σύμφωνα με τη δικαιοσύνη), να χρησιμοποιούν μεθόδους, όχι και τόσο νόμιμες προκειμένου να πλουτίσουν.



Ε λοιπόν, αυτό που είδα σήμερα το πρωί στο αεροδρόμιο, μου κατάργησε κάθε τέτοιου είδους εικόνα που είχα στο μυαλό μου.

Όποιο ταξί με τουρίστες και αν κατέφθασε, ο οδηγός του ήταν ευγενέστατος, εξυπηρετικός και...γεμάτος καλή Ελλάδα. Τους είδα, να βοηθούν τους πελάτες τους, να βγάλουν τις αποσκευές από το πορτ μπαγκάζ, τους είδα και τους άκουσα να δίνουν τις καλύτερες ευχές για καλό ταξίδι, καλή διαμονή κτλ, ακόμα και να ανοίγουν την πόρτα στις κυρίες και τέλος τους είδα να είναι όλοι τους χαμογελαστοί, σαν να είχαν κερδίσει το πρώτο αριθμό του λαχείου.

Ομολογώ πως μου έκανε μεγάλη εντύπωση, γι' αυτό και το μοιράζομαι μαζί σας, γιατί σύμφωνα με πολλές μαρτυρίες, άλλα ξέρουμε τόσα χρόνια.



Ένα μήνυμα αισιοδοξίας μου έφερε αυτή η εικόνα. Αφού και ο πιο παρεξηγημένος κλάδος δίνει τόσο καλή εντύπωση πια, νομίζω πως τελικά σε αυτή τη χώρα, κάτι πάει να αλλάξει....

Μόνικα Γαλανοπούλου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου